Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 25 Nov 2012 17:00:34 GMT

On 2012-11-25, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl> wrote:
> Raczysz żartować. Wytrzymuje najwyżej trzy-cztery dni na
> jednym ładowaniu. Sprawdziłem na S-E M600i i Samsung Galaxy
> S+ (telefon naładowany do pełna, czuwa, w ogóle nie używany
> nawet do rozmów). Mój stary Siemens M35 działał 10-14 dni na
> jednym ładowaniu, a niektóre Nokie potrafią i po 20-30 dni.

No i brawo. Ale czy potrzebujesz tych 20 dni?

Najwyraźniej Samsung doszedł do wniosku, że jego klienci nie
potrzebują telefonu trzymającego więcej niż kilka dni. Że wolą
telefon będący małym centrum rozrywki, konsolą, urządzeniem
do komunikacji cyfrowej w różnej postaci i do przeglądania www.
I dzisiejszy telefon może robić to wszystko i w zamian jest jedynie
trochę większy i wymaga podłączenia raz dziennie do prądu (jeśli jest
intensywnie używany).

pozdrawiam,
PK