Re: dysk laptop identyfikacja

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Fri, 23 Nov 2012 11:08:19 +0100

W dniu 2012-11-21 23:54, RadoslawF pisze:
> Ryzykujesz uwaleniem silnika w HD.

To by tłumaczyło dlaczego mój dysk zewnętrzny nie lubi być podłączany
tylko jedną wtyczką USB do tunera TV. Piszczy, zgrzyta. Podpięcie
drugiej w trakcie pracy to loteria. Czasem pomaga :-(
Nie ma problemu jeśli oba zasilania startują razem.
Na prawdę można tak dysk uwalić? Trochę się przestraszyłem.
W kompach chodzi spoko przy wszelakich kombinacjach.