Re: test

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 22 Nov 2012 23:42:02 +0100

W dniu 2012-11-22 14:06, Andrzej Lawa pisze:

> Bo od testów to jest pl.test - wie o tym każdy, kto nie jest idiotą.

Wobec tego 99% populacji planety uważasz za idiotów?

Przy okazji wyjaśnię skąd mój test, Otóż serwer news.icm.edu.pl z
jakiego korzystałem ma dość poważną usterkę: nie obsługuje grup (tzn.
robi błędy) o dużej ilości wpisów, do których należy niniejsza. Właśnie
od tygodnia czy dwóch przestał supportować pl.comp.pecet - która jest
dla mnie ważna. W związku z tym przełączyłem się na alternatywny serwer
jaki został mi doradzony. Puściłem wiadomość testową aby sprawdzić
łączność w obie strony. Rozumiem, że tacy ludzie jak ja są w Twoim
mniemaniu godnymi potępienia? Tak? Sugeruję wobec tego abyś zastanowił
się w ilu dziedzinach sam jesteś idiotą oraz czy na co dzień jesteś
takim spontanicznym impertynentem.