Re: Internet z UPC - jak skonfigurowac dwa routery?

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Wed, 21 Nov 2012 08:35:04 +0100

Piotr Molski nabazgral(a):

> Wygoooooglalem Jacka Podsiadlo.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Podsiad%C5%82o
> Maja radio internetowe, ramowka wydaje sie calkiem ciekawa.
> BTW
> czy w UPC predkosc wifi i po kablu powinny byc zblizone (router
> Thompsona)? Z paru niezobowiazujacych prob mam wrazenie, ze wifi sie
> strasznie slimaczy. Pewnie znajde gdzies strone pozwalajaca porownac
> predkosci transferu? Znam sie na tym tyle co nic.

Zalezy od lacza, przy 120MBit masz na kablu pelna predkosc ale juz po WiFi
masz tylko polowe bo ruter to Draft'N 150 a nie dualband 300 i po prostu
wiecej nie pociagnie.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.