Re: Internet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 20 Nov 2012 18:19:22 +0100

Dnia Tue, 20 Nov 2012 08:30:35 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

> Wygoooooglalem Jacka Podsiadlo.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Podsiad%C5%82o
> Maja radio internetowe, ramowka wydaje sie calkiem ciekawa.

Tos dobrze googlowal ;-)

> BTW
> czy w UPC predkosc wifi i po kablu powinny byc zblizone (router
> Thompsona)?

To zalezy od lacza, bo WiFi dociaga w teorii do 54mbps, a lacza w UPC sa juz
do ponad 100.

> Z paru niezobowiazujacych prob mam wrazenie, ze wifi sie
> strasznie slimaczy.

Jesli tak to przyczyna moze byc gestwina sieci naokolo, ktore syfia po
pasmie, poszukaj wolnego kanalu (lub mniej zatloczonego) i przestaw go w
ruterze.
Oblozenie kanalow mozesz sprawdzic np. tym http://www.vistumbler.net/ (pod
windows)

http://speedtest.upc.pl/