Re: wylaczanie sie kompa

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Tue, 20 Nov 2012 13:56:59 +0100

On 2012-11-20 13:48, Elwira wrote:
> Witam, czy wie ktos jakie moga byc przyczyny samoistnego wylaczania sie komputera? Bo wczesniej wylaczal sie tylko jak ogladalam jakis film lub na youtube filmiki i wylaczal sie po kilku godzinach, a teraz coraz czesciej sie wylacza nawet jak nic takiego nie robie i potrafi do razy na godzine sie wylaczyc. Czy to moze byc wina wiatrakow. Prosze o pomoc. Pozdawiam :)

Najprawdopodobniej zasilacz zaczyna się sypać, a konkretniej to trochę
kondensatorów elektrolitycznych w środku powysychało. Pożycz gdzieś
sprawny zasilacz i wstaw go zamiast starego na jakiś czas - jeśli efekt
zniknie to już wiesz co masz zrobić. Oczywiście wiatraki również mogą
być przyczyną jeśli się pozacierały ale ja stawiam na zasilacz.