Re: Internet z UPC - jak skonfigurowaæ dwa routery?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 19 Nov 2012 15:40:28 +0100
Message-ID: <1rplxwe5rqxsn.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 19 Nov 2012 10:15:45 +0100, Chris napisał(a):

>> Próbowałem. Wykręcają się. Nie umiem udowodnić, że to nie wina mojego
>> sprzętu a oni na tym opierają swoją obronę: "na pewno coś u pana nie
>> działa prawidłowo".
>
> Hmmm dziwne ... u mnie coś porobili i działa od tego czasu bez problemu,
> zadzwoń i wezwij technika żeby przyjechał i sprawdził.

O UPC to ja mogę długo dosyć… niekoniecznie zawsze w pozytywach. Ale teksty,
że to na pewno coś u klienta jest nie tak, to u nich standard.

Przycięli mi swego czasu transfer. Z niby możliwych do wyciągnięcia 50 Mbit
było 20 i ani grama więcej. Trzy tygodnie mi wmawiali, że problem na pewno
jest u mnie. Dopiero jak konsultanta przeczołgałem testami na trzech różnych
komputerach, z trzema różnymi systemami operacyjnymi i kablem wpinanym
bezpośrednio z modemu do kolejnego komputera, to się skończyły pomysły, co
tu jeszcze u mnie winne jest.

Poprawianie parametrów sygnału na początku tego roku zajęło - bagatela -
trzy miesiące. Modem synchronizację tracił mniej lub bardziej regularnie, po
czym mniej lub bardziej regularnie było pierdut - i synchronizacji już nie
łapał. Dwie wymiany modemu, cztery wizyty techników (jak mnie już szlag
prawie trafił na kolejne teorie, jak to uwalony jest mój komp czy router),
aż w końcu serwis liniowy łaskawie się zgłoszeniem zajął.

(ciach…)

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli     ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem.     ]
[                                                             (Chris Rock) ]
Received on Mon 19 Nov 2012 - 15:50:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 19 Nov 2012 - 15:51:03 MET