Dnia Mon, 19 Nov 2012 10:15:45 +0100, Chris napisał(a):
>> Próbowałem. Wykręcają się. Nie umiem udowodnić, że to nie wina mojego
>> sprzętu a oni na tym opierają swoją obronę: "na pewno coś u pana nie
>> działa prawidłowo".
>
> Hmmm dziwne ... u mnie coś porobili i działa od tego czasu bez problemu,
> zadzwoń i wezwij technika żeby przyjechał i sprawdził.
O UPC to ja mogę długo dosyć… niekoniecznie zawsze w pozytywach. Ale teksty,
że to na pewno coś u klienta jest nie tak, to u nich standard.
Przycięli mi swego czasu transfer. Z niby możliwych do wyciągnięcia 50 Mbit
było 20 i ani grama więcej. Trzy tygodnie mi wmawiali, że problem na pewno
jest u mnie. Dopiero jak konsultanta przeczołgałem testami na trzech różnych
komputerach, z trzema różnymi systemami operacyjnymi i kablem wpinanym
bezpośrednio z modemu do kolejnego komputera, to się skończyły pomysły, co
tu jeszcze u mnie winne jest.
Poprawianie parametrów sygnału na początku tego roku zajęło - bagatela -
trzy miesiące. Modem synchronizację tracił mniej lub bardziej regularnie, po
czym mniej lub bardziej regularnie było pierdut - i synchronizacji już nie
łapał. Dwie wymiany modemu, cztery wizyty techników (jak mnie już szlag
prawie trafił na kolejne teorie, jak to uwalony jest mój komp czy router),
aż w końcu serwis liniowy łaskawie się zgłoszeniem zajął.
(ciach…)
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ] [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ] [ (Chris Rock) ]Received on Mon 19 Nov 2012 - 15:50:02 MET
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 19 Nov 2012 - 15:51:03 MET