Re: Internet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 14:16:01 +0100

Marcin N nabazgrał(a):

> U mnie kłopoty z Wi-Fi mam na wszystkich urządzeniach: laptopie, netbooku
> i trzech telefonach. Reset routera wystarcza na krótko.
> Wczoraj podłączyłem starego Dlinka i kłopoty zniknęły.

To zgłaszaj do niech cały czas niech albo naprawią albo rezygnujesz z usługi
:)
Ja miałem tak że wszystko było OK na modemie ale transfer po WiFi urywał się
co powiedzmy 5min (prawie te same czasy) i wznawiał się po parunastu sec.
nie dało się oglądać filmów na TV po WiFi bo cały czas gubił transfer i
trzeba było zaczynać od początku. Po kablu wszsytko było OK. Po paru tel i
centrali, wszystko wróciło do normy i działa bez problemu do dziś.
Posatraj się zrobić wykres transferów że co jakiś czas są przerwy i wyślij
im to mailem jako załącznik.

Ja miałem takie EKG :) http://img703.imageshack.us/img703/8580/upcn.jpg

Przy okazji zaloguj siÄ™ na: http://forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=5 i
napisz problem, może ktoś coś więcej podpowie.