Re: Montaż dźwięku - słuchawki

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 15:32:10 +0100

Użytkownik "Corran" <corran.pl_at_gmail.com> napisał w wiadomości

> TU jest kwestia czy nasz autor wątku myśli o tym poważnie, czy nie.
> Jeśli myśli o zaliczeniu przedmiotu to wystarczy cokolwiek, jeśli myśli
> o montażu poważnie - to trzeba kupić coś poważnego, na badziewnych
> słuchawkach za 100 zł po prostu niczego się nie nauczy - nie będzie
> słyszał różnicy.

To trochę inaczej.
Kupować słuchawki na zaliczenie a potem kosz to znaczy że się jednak jest
kasiastym.
A jak się nie ma kasy, to jak już muszę mieć te słuchawki to takie, abym
potem mógł je sobie używać w domowym RTV.

Ja zabrałem ze sobą Sony MD playera z nagranymi kawałkami testowymi i
poszedłem do marketu.
Podłączyłem, posłuchałem i wybrałem.

--
Irokez