Re: graficzny tablet

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 01:24:29 +0100

Użytkownik Jawi napisał:

> też myślalem o wacomie, może nie ten manga, ale np
> http://allegro.pl/tablet-graficzny-hanvon-rollick-0604-i2793348728.html
>
> parametrami lepszy chyba, większy obszar roboczy, może nei dużo ale w
> tej skali to chyba coÅ› daje?
> nie wiem sam

Wytnij dzieku kulka kartek tego rozmiaru, no moze z marginesem 2cm i
niech troche porysuje :) Wiesz, bo moze sie ani na tym ani na Mandze (bo
podobne) -- nie miescic z rysunkami i powie ci "Tato, to nie ejst do
niczego podobne, nie chce" ;)

MAsz moze tablet, taki zwykly? Bo to tez moze byc proba. Moze ktos
znajomy ma? Rysik kosztuje 40 zeta, programow do szkicowania i rysowania
za free na androida cala masa. Mozna tez tak sporobowac, czy jej
podejdzie takie rysowanie :)