Re: Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 16 Nov 2012 20:06:15 GMT

On 2012-11-16, Irokez <no.email_at_wp.pl> wrote:
> Ja też słuchałem HD201 i niestety mają się njak do obecnych HD555
> Słuch mam trochę zwalony, ale jak ma być do montażu dźwięku to bym dopłacił
> trochę. Chyba że montaż na zasadzie jest dźwięk, nie ma dźwięku.
> Trochę drożej było, wtedy zamiast zdaje się 149zł dałem 299zł.

Chłopaki ogarnijcie się. Pytający jest studentem dziennikarstwa.
Ma na tych studiach przedmiot z obróbki dźwięku - pewnie jeden
semestr, czyli jakieś 30-60h. Do tego może drugie tyle na pracę
samodzielną. Potem te słuchawki najpewniej staną się po prostu elementem
domowego RTV.
Sennheiser, AKG czy od biedy Koss oferują niezłą jakość dźwięku za
100-150 zł. Jak przyszły dziennikarz postanowi zarabiać na tym interesie
(i wreszcie kupować oprogramowanie), to sobie kupi narzędzia zarabiające
na siebie i wtedy będzie szukał za 1000 a nie 100 PLN :).

pozdrawiam,
PK