Re: SSD a pagefile

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu, 15 Nov 2012 18:51:48 +0100

>Niestety, raz na kilkanaście (?) uruchomień, system
>próbował zapisywać sobie coś do SWAPa, zanim RAM-dysk zdążył się
>uruchomić. Skutkowało to długą serią bardzo "tajemniczych" komunikatów
>o błędach, po czym system i tak nie startował poprawnie i trzeba było
>komputer restartować.
>Niestety, dla drugiego użytkownika komputera było to zachowanie
>nieakceptowalne, więc zrezygnowałem z takiego rozwiązania.

U mnie w takiej sytuacji po prostu system tworzył sobie swapa na C: i nawet nie
zauważałem, że nie ma go już na ramdisku.

Znacznie bardziej dramatycznie objawia się "zniknięcie" RAM-disku jeśli jest na
nim systemowy TEMP. Objawy mogą być najróżniejsze - np. Word praktycznie nie
działa, albo w OutlookExpress widać tylko nagłówki i żadnej treści...

latet