Re: SSD a pagefile

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 23:03:50 +0100

On 14.11.2012 14:07, doom3 wrote:

> Użytkownik "Michoo" <michoo_news_at_vp.pl> napisał w wiadomości

> Nie da rady w ten sposob, pierwsza moja mysl po zrobieniu ram dysku
> poszla w ta strone.
>
> http://www.overclock.net/t/1193401/why-it-is-bad-to-store-the-page-file-on-a-ram-disk

Ale to jest bardzo złożony opis dlaczego swap na ramdysku nie poszerza
dostępnej pamięci. A w tym przypadku nie o to chodzi.

(A strzelam, ze problem jest taki, że aplikacjom cieknie przestrzeń
adresowa. Windows przydziela pamięć leniwie, ale nie pozwala na
"overcommit" - zarezerwować można tylko tyle ile jest dostępne. W
przypadku braku pliku wymiany po skończeniu nie ma skąd przydzielić
pamięci i leci błąd a gdy jest plik wymiany to system oznacza sobie, że
z niego zostaną "pobrane" nowe strony i wszystko działa bo one nigdy nie
są używane.)

--
Pozdrawiam
Michoo