Re: SSD a pagefile

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Wed, 14 Nov 2012 15:40:10 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Nov 2012 14:21:11 +0100
 doszła do mnie wiadomość <20121114142111.433c4b93_at_babcia-workstation>
 od Maciek "Babcia" Dobosz <babcia_at_jewish.org.pl> :

>SOA#1 - u mnie działa. Na ~200 maszynach. Sprawdziłbym dokładnie pamięć
>komputera.

>Nie - to jest powtarzane zalecenie MS. Uzasadnienia nie znalazłem.

Sprawa rozbija się prawdopodobnie o zasoby systemowe:
http://blogs.technet.com/b/markrussinovich/archive/2010/02/24/3315174.aspx?Redirected=true

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.