Re: SSD a pagefile

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 14:47:44 +0100

Dnia 2012-11-14, o godz. 14:33:04
"doom3" <doom3mk_at_o2.pl> napisał(a):

> Pamiec ok, bardziej sklanialbym sie w strone specyfikacji odpalonego
> softu... aczkolwiek, tak jak napisalem w innej odpowiedzi. Nie mam
> czasu i checi na eksperymenty.

Możliwe że soft stara się np. dostać do jakiegoś zakresu pamięci
bezpośrednio z pominięciem systemu i trafia na zakres którego nie. Z
drugiej strony w takiej sytuacji swap raczej też by nic nei pomógł.

> W moim przypadku i wedlug mojej wiedzy, swap musi byc wlaczony,
> chocby minimalny a jednak.

Nie musi - napisałem we wcześniejszym poście że ~200 stacji ma
wyłączony i nic się nie dzieje. Jeśli Twoja stacja jest jedna to
sam wyciągnij wnioski. ;-)

Zdrówko