jaki to wiatrak

Autor: identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije_at_go2.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 14:07:21 +0100

może mi Ktoś tu napisać co to za podstawka i co to może być za procek z
takim coolerem:
http://e-serwis.org/smietnik/wiatrak_intel.JPG
?
trafił do mnie trup, trzeba mu wymienić chłodzenie bo wyje, a ja nie za
bardzo znam się na tych wszystkich prockach... więc jakby Ktoś mógł napisać
jaki cooler dokupić to byłbym wdzięczny.

to jest może ten procek bez nóżek? a jak go się wyjmuje i wkłada w
podstawkę?

pytam zupełnie poważnie więc proszę się nie popisywać...