Poleccie sprzedace z Ebay/ew. ma ktos dostep do czesci Gateway?/

Autor: gawel <gawell_at_WYTNIJ.pl>
Data: 13 Nov 2012 22:23:16 GMT

Witam
Potrzebuje wentylator do laptopa Gateway M-1624. Znalazlem cos na
Ebayu, tyle ze symbol wiatraka jest inny od oryginalnego, ale wyglada
tak samo. Na allegro tez cos znalazlem, nawet o takim samym symbolu
jak ten z Ebay(inny niz oryginal), ale wyglada troche inaczej i nie
bedzie pasowal
Moze ktos z was czesto kupuje czesci z USA lub Chin,
Hongkongu i poleci mi jakiegos dobrego sprzedawce albo sam ma dostep
do takich czesci.
Chetnie kupilbym przez posrednika, jesli bylby to na
100% ten sam wentylator.
Zastanawia mnie ze znalazlem w dw˘ch sklepach
w USA ten wentylator 3xdrozszy niz sprzedaja na Ebayu. Czyli co? - te
tansze z Ebaya to jakis szmelc?
chodzi o taki fan
http://tinyurl.com/d2twfvj