Re: Montaż dźwięku ? słuchawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 13:22:43 -0500

On Tue, 13 Nov 2012 19:08:05 +0100, "$heikh el $hah"
<sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:

>Mogę się tylko domyślać, że część ma słabej jakości douszne i
>generowałoby to zbyt duży szum.

chyba sensowniej by bylo, zeby prowadzacy zamiast dopominac sie o
nauszne, ktore moga byc rownie kiepskie jak kiepskie pchelki i
generowac tyle samo, jak nie wiecej szumu, zarzadal nausznych
zamknietych. wtedy to by mialo o tyle wiecej sensu, ze (zaleznie jak
przebiega pracy na takich zajeciach) ludzie by sobie na wzajem nie
przeszkadzali. no ale to jego zajecia. moze wymagac, czego chce. <rs>