Re: Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 13:30:57 +0100

W dniu 2012-11-13 13:05, Piotr Rezmer pisze:

> Ja kupiłem tanie (chińskie) Senheisery w Euro AGD RTV właśnie w cenie
> około 100zł. Bardzo wygodne. Za tą cenę dobry wybór

Dzięki za poradę, ale tak jeszcze z ciekawości – czy ktoś jeszcze
produkuje sprzęt 'komputerowy' u siebie, a nie w Chinach?
Bo mam laptopa Toshiba, dwie drukarki Epson, aparat Sony i długo by
wymieniać, lecz wszystko "Made in China".
I nie chodzi mi tu o jakość, bo taki Microsoft o nią potrafi zadbać
nawet w Chinach, tylko ciekawi mnie, czy ktoś jeszcze ma fabrykę w
Japonii, która ponoć zaczyna leżeć i kwiczeć.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$