Re: instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo

Autor: X-Man <kawasaki750_at_wytnijo2.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 00:41:16 -0000

<pawelwoj78_at_gmail.com> wrote in message
> Witam, kupiłem używany laptop IBM T61 bez zainstalowanego systemu.
> Laptop ma naklejkę COA systemu XP. Ponieważ mam oryginalną płytkę z tym
> systemem to pomyślałem że mogę ją użyć, z tym że w momencie żądania
> serialu podam ten z naklejki, ale niestety... Jak ładuję płytkę z
> instalacją XP to po chwili wyświetla się komunikat że nie można znaleźć
> dysku twardego, co jest nonsensem bo jest. W jaki sposób pokonać to? Czy
> można skądś ściągnąć ISO systemu dedykowanego do tego laptopa? Niby mogę
> kupić np. na Allegro, ale po co mam kupować skoro jest naklejka z
> [...]

Grzesiu weż sobie sterowniki do sata zapodaj z dyskietki lub zintegruj nlitem z
instalką windowsa a jak z pomocą google temu nie podołasz to po prostu zmień w
biosie tryb pracy dyslu z ahci na compatibility i się dysk magicznie odnajdzie,
swoją drogą zabierasz się za cos nei mając zielonego pojęcia co robisz...

Pzdr
Piotrek