Re: Funpack / Livebox 2.0

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 11 Nov 2012 21:40:34 GMT

On 2012-11-11, nomad <neogeo1_at_vp.pl> wrote:
> korzystam z forow internetowych gdzie mozna edytowac posty i stad we mnie
> sie wyksztalcilo takie dzialanie

Ja przez pół dzieciństwa grałem w RPGi, ale nie biegam po ulicy
z mieczem i nie morduję ludzi.

Masz nawyki z forów (niepoprawne, więc nie wiem jakich). Teraz masz
okazję je zmienić na usenetowe (zresztą bardzo podobne tego, czego
oczekuje się na cywilizowanych forach).

Pisz pod cytatem.
Zostawiaj cytat, na który bezpośrednio odpowiadasz. Ewentualnie 1 czy 2
poziomy wyżej (ale ograniczone do fragmentów), jeśli są ważne dla
zrozumienia Twojej wypowiedzi.

pozdrawiam,
PK