Re: Aktualizacja biosu pod nowy procesor

Autor: Rafał <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat, 10 Nov 2012 14:42:20 +0100

dato wrote:

> no to jest tak jak napisali: może wstać i działać a może i nie

Czyli nie wiem nic....

Może inaczej - otóż na tej płycie jest kość na podstawce z napisem MXCI
czy to jest bios?
czy mozna tą kość wyciągnąć, wrzucić do innej płyty tego samego typu,
na której jest stary procesor i wtedy podciagnąć bios?

Ze starymi płytami takie numery przechodziły, ale nie wiem jak z tymi
nowymi