Re: Który z tych dwóch laptopów będzie teoretycznie mniej awaryjny?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri, 9 Nov 2012 12:02:26 +0100

Dnia 2012-11-09, o godz. 11:31:33
Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl> napisał(a):

> Oj z tym serwisem, nie jest tak różowo. W firmie mamy kilkanaście
> Dell'i z NBD i Keep your harddrive.
> NBD działa tylko wtedy kiedy część mają na miejscu, a jak nie mają to
> NBD jest wtedy tylko kontakt ze strony technika.

Dodam że o ile mają tę cześć w Polsce to jeszcze jest OK. Zdarzyło mi
się z maszyną Della że na miejscu nie było części do ich sprzętu i
wtedy napraw potrafi potrwać nawet tydzień. Przy czym zgłoszenia po
16:30 to już nie następny ale jeszcze kolejny dzień. NBD to
niekoniecznie wizyta technika - np. w przypadku awarii dysku często
jest to dysk przysłany kurierem i instrukcja jego wymiany. Miałem jedne
przypadek gdy w laptopie w chwili zakupu był uszkodzony dysk. Okazało
się że o ile sam dysk wymienią od reki to będzie on bez systemu. Na
pytanie skąd mam wziąc system uzyskałem odpowiedź że powinienem po
zakupie uruchomić komputer i zrobić nośniki instalacyjne. I nie
docierało do nich że nie można tego zrobić bo nie można ten pierwszy
raz uruchomić komputera. Zaproponowano mi zakup systemu za dodatkową
opłatą. Na szczęście miałem kilka egzemplarzy tego modelu ale niesmak
pozostał. Inna sprawa że Dell ma rewelacyjny serwis w porównaniu z
innymi firmami obecnymi w Polsce. O moich bojach z serwisem Asusa można
by sagę napisać. ;-)

Zdrówko