Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Fri, 9 Nov 2012 08:54:59 +0100

Irokez nabazgrał(a):

> Reklamacje to przez okres gwarancji, bo po to już raczej nie ma danych

Oczywiście ale ststystyki awaryjności bierze się z okresu gwarancyjnego i
zakłada od razu w fazie produkcji/projektowania ile może byc zwrotów,
zazwyczaj jest to w przedziale 5-10% więcej to już starata firmy.

> ile padło a u mnie w firmie popadały RE16 po około 4 latach prawie
> jednocześnie

Zasilanie ?? ale z drugiej strony RE mają 60miesięcy gwarancji więc się
Å‚apiÄ… na wymianÄ™.

> Mój domowy green WD10EARS na razie działa, no ale to nie jest 24/7/365.

Jak w każdym sprzęcie komuterowym trwałoś zależy od wielu czynników i raz
działa 100lat a raz 100h nie przetrwa :)