Re: DTL

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 08 Nov 2012 22:30:17 GMT

On 2012-11-08, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Co oznacza DTL przy niekt贸rych HDD WD Green?
> Czy to co艣 wartego uwagi? Dyski DTL wygladaja na dro偶sze (i ile sa
> dostepne, bo przewazie nie). Znaczy to DTL to jaka艣 lepsiejszo艣膰?

To oznacza po prostu "kit", czyli po polsku nie wiem co. Wariant?
DTL - sztuka przeznaczona do gotowych komputer贸w.
RTL - sztuka przeznaczona do sprzeda偶y bezpo艣redniej.

Nie wiem czy s膮 jakie艣 r贸偶nice w samych dyskach. Okazjonalnie istnieje
r贸偶nica w gwarancji. W przypadku Green贸w DTL maj膮 2 lata, a RTL 3 lata.

BTW: nie wiem jak to wygl膮da formalnie. Na stronie WD informacja o R/DTL
jest w innym miejscu ni偶 opis gwarancji. U偶ywane s膮 inne terminy. To
mo偶e oznacza膰, 偶e (niezale偶nie od tego jak膮 masz ko艅c贸wk臋 w modelu)
gwarancja zale偶y faktycznie od tego, jak dysk zakupi艂e艣.

pozdrawiam,
PK