Re: Modernizacja starego komputera.

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Thu, 08 Nov 2012 16:01:06 +0100

W dniu 07.11.2012 o 08:48 Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl> pisze:

> IMO 1G by wystarczył jeśli to komp domowy + XP. A ja nie pamiętam by
> płyty
> z tym chipsetem jakoś specjalnie grymasiły na RAM.

Dokladnie. Na XP wystarczyloby nawet 512MB. A przy 768MB bedzie juz
komfort. Wszystko powyzej, to juz pamieciozerne aplikacje i dopiero
wowczas bedzie odczuwalna roznica.
Aczkolwiek nie wiem, czy jest sens reanimacji tego. Gdyby tam byl jeszcze
jakis sensowny chipset, to mozna by sie pokusic tanim kosztem dorzucic
jakiegos Bartona, a tak...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.