Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: I.Tichy <i.tichy_at_i.tichy.pl>
Data: Wed, 07 Nov 2012 15:38:05 +0100

Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl> napisał(a):

>Były już takie testy.
>Grupa audiofili słuchała tego, co lubi, na sprzęcie, który zna. I guzik.
>MP3 320 nie od odróżnienia. MP3 128 - coś tam niektórym świtało, ale nie
>wszystkim.

To slabi byli ci audiofile, 128 to juz bez przesady prosze, to moja corka antytalent muzyczny
i dwa drewniane ucha bez problemu rozroznia 128 od cd. Duzo oczywiscie zalezy
od rodzaju dzwiekow i sprzetu na ktorym sie slucha, ale w prztypadku rocka czy metalu, ktorego
slucham, 128 odroznie blisko w 100% przypadkow. To zupelnie ineaczej brzmi i nie ma mowy
o zadnym voo doo :) Wyzej - zgoda. 320 a CD nie dam rady i to sa juz czyste strzaly.