Re: Ultrabooki z HDD+SSD - jak to działa?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 6 Nov 2012 12:47:38 +0100

Latet napisa?(a):

> Nie sądzę, aby dysk SSD był tam po prostu dyskiem systemowym, ponieważ są one na
> to raczej zbyt mało pojemne.

Nie wiem jak w innych ultrabookach ale w Acerach s3 zastosowano Intel
Rapid Start Technology, czyli ssd 20gb wykorzystywany jest na potrzeby
zapisu tam *tylko* plikow potrzebnych do hibernacji i uśpienia.

ps. Jest jeszcze http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_Response_Technology
ale praktycznie ma to byc stosowane w 2013 r.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"