Dyski SAS (2.5) psują się na potęgę (HP)

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Tue, 06 Nov 2012 10:00:39 +0000

Witam.
Co jest grane z dyskami od HP? Kto dla nich robi teraz napędy? Na
dyskach jest naklejka HP, ale ani słowa kto jest producentem.
Serwery sprzed roku (i nowsze) majÄ… uwalone dyski non-stop. Mam
z 30-40 serwerów z dyskami SA 2.5 146GB i nie ma dnia aby dysk
nie był uwalony (starsze serwery nie mają tego problemu). Fakt,
że NBD HP działa bez problemu (najczęściej mam dysk na następny
dzień od kuriera, serwery mają min. 4lata pakietu serwisowego), ale
to jakaś masakra! Bywa, że w serwerze siadają po dwa dyski w jeden
dzień - dobrze, że poza RAID zawsze w konfiguracji mam 'spare HDD',
że przy odrobinie szczęścia i 3 mogą być uwalone bez wypłaszczenia
serwera...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel