Re: Internet z UPC

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 06 Nov 2012 01:11:42 +0100

W dniu 2012-11-05 23:55, PiteR pisze:

> nie ale niektórzy tak mają że nie zasną jeśli choć jedna dioda się
> pali. PowiedZ jej że modemów się nie wyłącza z prądu.

> 1. włącznik na kablu za drzwi
> 2. włącznik na pilota z OBI

To drugie byłoby fajne, gdyby było radiowe. Jest?

Łącznik za drzwiami ma niby zrobić jej brat-elektryk, choć on chce ryć w
ścianie całą ścieżkę, a ja bym tylko zrobił taką dziurkę, by dwie
średnice kabla się mieściły.
Wcześniej myślałem o tym, żeby te dwa urządzenia podłączyć niezależnie
od listwy, by chodziły sobie stale, ale nie wiem w ogóle, skąd są te dwa
urządzonka. W domu mam jednego liveboksa, który obsługuje i Internet, i
telefon, i telewizję.
A tu jej, po włączeniu listwy, świecą diody na klawiaturze, a komputer
nie reaguje.
Nie ogarniam, stąd ten temat, bo ja płacę za stały dostęp do Internetu i
tryb "maksymalna wydajność, a nie eco"...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$