Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Mon, 05 Nov 2012 22:17:31 +0100

W dniu 2012-11-05 22:10, PK pisze:
> Mam jakąśtam wiedzę o metodach zapisu i - chyba w przeciwieństwie
> do Ciebie - wychowałem się w czasach kaset, więc dźwięk analogowy nie
> jest dla mnie czymś, co zachwala brat lub ludzie na forum dla fanów
> pozłacanych kabli.

Ależ ja nie twierdzę, że jest najlepszy, a jedynie, że nie odstaje od
CD-Audio. I doskonale pamiętam czasy, jak nagrywałem piosenki z listy
Hop-Bęc RMF na prostym kaseciaku. Zresztą do dziś mam kaseciaka
Pionieera w pokoju, choć go nie używam, bo cyfrowa muzyka zadowala mnie
w stu procentach. Aczkolwiek, mimo to, wolę discmana od odtwarzacza mp3.
Pewnie jakiś efekt podobny do placebo, ale działa...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$