Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Mon, 05 Nov 2012 22:04:21 +0100

W dniu 2012-11-05 21:55, Marcin N pisze:
> Odczyt laserem jest odporny na uszkodzenia? Ale odczyt laserem wymusza
> cyfrowo艣膰 wi臋c pewnie odczytuje si臋 mechanicznie.

Nie mam poj臋cia, o jakich uszkodzeniach piszesz. Ale np. ten m贸j stary
discman ma bufor pami臋ci i mo偶na nim sobie potrz膮sa膰, a i tak si臋 nie
zaj膮knie. A dobrze przechowywana p艂yta, dobry gramofon z dobr膮 g艂owic膮,
nie ma prawa generowa膰 偶adnych trzask贸w. Brat mi pokazywa艂/unausznia艂 na
nowym winylu Jean Michela Jarre'a i hi-endowym gramofonie. Pewnie w
blind te艣cie nie wykry艂by r贸偶nicy mi臋dzy oryginaln膮 CD-Audio, ale
twierdzi艂, 偶e oddaje wi臋cej szczeg贸艂贸w...

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$