Re: W7 katalog WINSXS

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Mon, 05 Nov 2012 12:04:11 +0100

W dniu 03.11.2012 o 10:28 lEh <leh7_at_gazeta.pl> pisze:

> Ten katalog u mnie ma ponad 7GB czy jest on potrzebny ?
> Są tam m.in. jakieś podkatalogi zaczynajace się na
> 'AMD64_.................' a ja ma CPU Pentium
>

> ???
On niby zajmuje 7G, acz czasem zajmuje mniej. Sa tam tez trwale
podlinkowane biblioteki w roznych wersjach, przez co przy obliczaniu
zajetosci, narzedzia mylnie wskazuja zajetosc tego katalogu, obliczajac
zajetosc plikow, ktore znajduja sie w innych katalogach.

Lepiej go nie tykaj, bo bedziesz musial robic reinstalke. Mozna co
najwyzej wywalic pliki po Service Packach, co przyniesie Ci czasem kilka
GB wolnego miejsca, acz jak sie to robi i czy w ogole cos u Ciebie to
zmieni, poszukaj w przyjaznej Tobie wyszukiwarce :P

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.