Re: flop ciekawostka

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 5 Nov 2012 10:05:53 +0100

Dnia 2012-11-02, o godz. 21:52:08
Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> Swoją szosą: kto jeszcze używa dyskietek?

ZUS Daleko im do zamówienia z 2008 kiedy zrobili przetarg na 130 tysięcy
ale nadal po kilkanaście tysięcy rocznie kupują - już poza przetargami.
Poczta Polska także. Poza tym dość sporo sprzętu
pomiarowego/diagnostycznego mającego więcej niż 4-5 lat ma stacje
dyskietek do wgrywania/zgrywanie danych. No i moja pierwsza cyfrówka
służbowa SONY Mavica FD-85 ;-) W czasach gdy karty pamięci były
obłędnie drogie SONY wypuściło takie cudo ze stacją dyskietek. Na
jednej mieściło się 10-12 fotek 640x480. Zamiennie można było stosować
adapter na karty MemoryStick ale on kosztował 1/3 ceny aparatu.

Zdrówko