Re: [Re]instalacja systemu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 04 Nov 2012 22:52:08 +0100

W dniu 2012-11-04 22:17, PK pisze:

> Mogłem coś przegapić, ale dawniej takie rzeczy to się robiło wektorowo,
> więc co za różnica ile tym zakleisz budynków? :P

Ale to co jest na tym banerku jest robione w 3D .. powiem ci że nawet
robienie głupiej reklamy dla McDonalda było obrabiane bo trzeba było
dorabiać odpowiedniej wielkości i rozmieszczenie tych kropek czegoś tam
na bułce :) bardzo dużo niby standardowych elementów na reklamach to
obiekty 3D pokryte teksturami.

> W szczególności jako mieszaniec dużego miasta muszę podkreślić (bez
> przyjemności :/), że budynki były oklejane na długo przed 64-bitowym
> Windowsem :).

System 64-bit istnieje od dawna, nawet XP jest w wersji 64-bit (bazował
na win serwer 2003)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.