Re: [Re]instalacja systemu

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 17:05:58 +0100

W dniu 2012-11-04 16:51, Chris pisze:

> Wida膰 偶e nie mia艂e艣 SSD :)

A ja w艂a艣nie spojrza艂em na ceny...
I chyba jednak zaczn臋 od pami臋ci, je艣li w og贸le, bo te 'ci臋偶sze'
programy, jak si臋 ju偶 w艂膮cz膮 (nie sprawdza艂em, ale na pewno nie trwa to
d艂u偶ej ni偶 30s), to dzia艂aj膮 p艂ynnie. 呕adnych lag贸w. Jedyne lagi jakie w
og贸le odnotowa艂em, by艂y przy google street view i tu bym prywatnie wini艂
pami臋膰.

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$