Re: Instalacja Windows 8 na starym komputerze - pomocy

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 15:55:47 GMT

On 2012-11-03, wyjadacz <none_at_none.com> wrote:
> Tyle tylko, 偶e ja dopiero przymierzam si臋 zakupu pude艂kowej wersji
> Windows 8. Wersja, kt贸r膮 pr贸buj臋 zainstalowa膰, to wersja Trial
> (udost臋pniona przez Microsoft), wi臋c... na pomoc Microsoftu raczej nie
> mog臋 liczy膰...

Sk膮d ten wniosek? Ja bym radzi艂 spr贸bowa膰.
Nie pisz do MS PL tylko do UK/USA. Odpowiadaj膮 dosy膰 sprawnie.

> Mo偶e jednak znajdzie si臋 kto艣 na grupie, kto wie, jak problem rozwi膮za膰.

System jest nowy i na razie ma艂o jest u偶ytkownik贸w. Ja mam od nieca艂ych
2 miesi臋cy i 偶adnych problem贸w nie by艂o. Za to nie mog艂em sobie poradzi膰
z instalacj膮 Preview Release (zapewne po prostu brakowa艂o w niej
sterownik贸w).

pozdrawiam,
PK