Funpack / Livebox 2.0

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 03 Nov 2012 09:53:41 +0100

Może trochę NTG, ale wybaczcie – już tylko kilkanaście grup żyje.

Pod koniec wakacji wzięliśmy sobie tego Funpacka, wcześniej mając te
same usługi (poza telefonem) z Tepsy na LB 1.0, bo chciałem też telefon
na abonament w Orange, a wtedy jest fajna, stała ulga promocyjna. Nie
wspominając o tym, że rozmowy na stacjonarne krajów UE i jeszcze kilku
spoza, są nielimitowane, a całość w rozsądnej cenie. I wszyscy są
zadowoleni.
Tymczasem ostatnio dzwoni gość, przedstawia się, mówi że jest z Orange,
że wymienili kable na światłowody i proponuje za tę samą cenę prędkość
2x większą. No to mu mówię, że nie mam nic przeciwko. Ale... trzeba
będzie wymienić LB 2.0 na dostarczony przez nich jakiś Sagem, płacąc za
niego 60 czy 69 zł. I tu mi się zapalił czerwona lampa stroboskopowa.
Bo przecież do domu wciąż dochodzi to tym samym kablem. Ostatecznie się
zgodziłem, bo w razie czego umowy przedłużającej mogę nie podpisać, a
montera odesłać z kwitkiem.
Ktoś wie, o co tu może chodzić? Ktoś się może spotkał z czymś podobnym?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$