Re: Drukarka A4 Laser kolor do biura

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 2 Nov 2012 22:39:08 +0100

W liście datowanym 2 listopada 2012 (17:08:08) napisano:

> Nie znałem ceny tonerów, widziałem tylko jak drukuje. Są tańsze zamienniki?

http://allegro.pl/listing.php/search?string=718&category=123830
To są rzecz jasna ceny poglądowe. W praktyce oczywiście kupisz je u
swojego lokalnego dostawcy, ale koszty będą zbliżone.

> Ta drukarka ma normatywny cykl pracy 40 000 stron/miesiąc. Nie powinna się
> rozlecieć.

> A te 16 MB to się nie zapchają przy jakimś większym rysunku lub pdf?

O ile mówimy o zastosowaniach "biurowych", a nie o poligrafii - to nie
ma to praktycznie żadnego znaczenia.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub