Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 02 Nov 2012 18:47:34 GMT

On 2012-11-02, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Ale na tym odłączanym masz duplikaty? Bo ponoć lepiej mieć jednak
> podłączony, by w razie czego szybko zareagować, choć nie przychodzi mi

To chyba "podobno" z takich źródłem jak z tą wielką korzyścią z FLACa.:D

> na myśl zagrożenie dla odłączonego leżącego w szafie (z wyjątkiem
> zalania/pożaru bądź jeszcze mniej prawdopodobnego włamania z kradzieżą).

I co Ci da ta możliwość zareagowania, jak po instalacji pójdzie kilka
tysięcy voltów? :)

Poza tym tu chodzi o prawdopodobieństwo, a nie pesymistyczne warianty.
Backup na ten zewnętrzny dysk robię co tydzień. Prawdopodobieństwo, że
w ciągu tygodnia padną mi 2 prawie niezależne dyski jest tak małe, że
zapewne zdarzeniem statystycznie istotnym jest EMP z bomby nuklearnej
wypuszczonej w trakcie Trzeciej WÅš.
Do tego dochodzi drugi dysk w obudowie (ale tu jest już spora
zależność).

pozdrawiam,
PK