Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 01 Nov 2012 15:48:34 +0100

W dniu 2012-11-01 14:48, R.e.m.e.K pisze:
> Dnia Thu, 01 Nov 2012 13:11:06 +0100, $heikh el $hah napisa艂(a):

> Jak na studenta to masz spory opor w mysleniu. Czy to, ze nosnik moze
> _rzekomo_ wytrzymac 1000 lat oznacza, ze uzytkownik powinien go uzyc, a
> nastepnie zakopac i przekazywac informacje przez 50 pokolen, zeby w koncu go
> ktos po 1000 lat odkopal? Nie wpadla, na drodze mozolnej dedukcji, do glowy
> mysl, ze skoro plyty maja wytrzymac 1000 lat, to drastycznie rosnie
> prawdopodobienstwo wytrzymania lat kilku? I ze dzieki temu ich przydatnosc
> do archiwizacji takze drastycznie wzrasta?

> [...]

Wybacz, ale dalej unikasz odpowiedzi na antytez臋, odnosisz si臋 tylko do
najmniej wa偶nych cz臋艣ci moich wypowiedzi (po pliku wincmd.ini bym nie
p艂aka艂, za to po jednym z *.cab bardzo), wi臋c kr贸tko rzecz ujmuj膮c:
pierdolisz od rzeczy. Jak zrobisz kilka kopii, na kilku powszechnie
dost臋pnych no艣nikach, to nie ma szansy, by bez udzia艂u jakiej艣
apokalipsy wszystkie si臋 ulotni艂y. ZAWSZE zostanie przynajmniej jedna i
wtedy mo偶na ponowi膰 procedur臋. Ale jak wolisz wywa偶a膰 otwarte drzwi, to
prosz臋 bardzo, jednak zbyt dobrze o twojej inteligencji nie b臋dzie to
艣wiadczy膰.

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$