Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 1 Nov 2012 12:57:07 +0100

Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:34:03 +0100, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
>
> Dane klientĂłw kluczowych?
> Ja swoje arcywaĹźne pliki trzymam na stacjonarnym i dwĂłch laptopach (drugi
> nie jest w tym samym mieszkaniu), płycie DVD-RAM, pamięci flash i na
> serwerze.

Niektorzy nie kumaja, ze komputer moze sluzyc do zarabiania.
Mam podobnie do Ciebie kilka lokalizacji kopii, wlacznie z dvd-ram, ale
zainteresowal mnie ten nowy nosnik i chcialem sie dowiedziec od kogos
bardziej zorientowanego jak sie ma marketingowy belkot do realizmu, byc moze
warto by dvd-ram zamienic na ten nosnik.
No ale trafilem na hatera, ktory wie lepiej ode mnie co chce archiwizowac.

--
pozdro
R.e.m.e.K