Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 01 Nov 2012 12:17:33 +0100

W dniu 2012-11-01 11:33, R.e.m.e.K pisze:

> To, ze Ty tego nie potrzebujesz nie oznacza, ze inni nie potrzebuja.
> Kopia na nosniku optycznym pozbawiona glownej wady, czyli "ulotnosci" zapisu
> w czasie, bylaby duzo lepsza od 10 kopii na HDD.

Dobrze. To teraz napisz, co masz na HDD takiego cennego, co by
potrzebowało aż takiej ochrony. Zwykła płyta DVD, byle nie najtańsza z
Biedronki, ma raczej wystarczającą 'żywotność'. Zdublować ją na płycie
innej firmy, na jakimś flashu i możesz spać spokojnie. Ale jak rozumiem
– Ty jesteś nie nieprzeciętnym ściągaczem gigabajtów i chcesz zostawić
swoim pra-, pra-, pra-, [...], -wnukom swoje focie, tylko pewnie będą
mieć problem, bo za 1000 lat optyczne czytniki będą co najwyżej w
muzeach i może w jakichś państwowych instytucjach...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$