Re: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed, 31 Oct 2012 10:27:47 +0100

On 2012-10-30 22:34, $heikh el $hah wrote:

> Teoretycznie masz rację, ale laptop to nie desktop. Po okresie
> gwarancyjnym (zakładam 2 lata), gdy coś padnie (np. ekran), to się
> kupuje nowy, a nie naprawia czegoś, co jest warte tyle co naprawa bądź
> mniej. Mowa oczywiście o laptopach ze średniej półki, bo jak się zapłaci
> 5kPLN, to co innego. Nie wiem jak innych, ale mnie bardzo irytuje fakt,
> że po 10 miesiącach od zakupu nowego, takie o kilkaset złotych tańsze są
> od niego mocniejsze, choć w sumie lepszego na razie nie potrzebuję.

No wlasnie, laptop to nie desktop, wiec zazwyczaj nie kupuje sie go do
gier i nie zmienia co 1-2-3-4 polrocza. Kupuje sie go do internetu,
do ogladania yt, poklikania w excelu i do tego kazdy aktualnie
sprzedawany ekonomiczny model wystarcza spokojnie na kilka lat. Mysle
ze zarowno w przypadku gospodarstw domowych jak i wielu firm czesto
jest to okres rzedu 5 lat. Wystarczy popatrzec dookola na to czego
ludzie uzywaja. A sprzety sprzed 4-5 lat to czesto Core Duo albo
Core 2 czyli do tego wciaz wystarczajace niezle maszynki, jesli
dodatkowo rozbudowac RAM.

Bateria to nie matryca, i wymienic mozna w chwile, to zwyczajny
material eksploatacyjny. Nie trzeba kupowac nowego laptopa.

--
memento lorem ipsum