Re: Laptop FullHD

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Mon, 29 Oct 2012 13:19:14 +0100

W dniu 2012-10-29 00:51, Freddie28 pisze:

> A kto powiedział, że ktoś ma dla mnie czegoś szukać? Pytam o te laptopy, bo
> zakładam, że są osoby, które mają laptopy o podobnych konfiguracjach
> (prywatne lub służbowe) i liczę na to, że się odezwą i je polecą lub przed
> nimi ostrzegą z tego czy innego powodu.

http://allegro.pl/sony-vpc-f23c5262b-ii7-2670q-8-640-bluray-fullhd-i2719782500.html

Może coś z tej serii ?? sam posiadam tylko starszy model, od 3 lat
bezawaryjnie, wszystko na miejscu, wygodna klawiatura, dobry ekran.
Nie wiem co Ci napisać ... jedyna zmiana jaką zrobiłem to wymiana dysku
na SSD :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.