Re: Magazyn danych

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 28 Oct 2012 13:14:17 +0100

W dniu 2012-10-28 13:01, PK pisze:

> Śpisz przy muzyce? :D

Mam problemy ze snem, ponoć za dużo myślę/rozmyślam, toteż najlepiej mi
się zasypia przy jakimś audiobooku. A od całkowitej ciszy tak się już
odzwyczaiłem, że byłoby trudno.

> "Morza szum" (podobnie jak "ptaków śpiew") ma jakąś określoną
> częstotliwość i "brzęczność" :). Niestety dźwięk wiatraków
> (szczególnie tych wysokooobrotowych) trochę się od tego różni :D.

Nie wiem, nie ogarniam Twojej sytuacji. Piszesz, że sprzęt służy jako
"magazyn danych" dla domowego sprzętu. Mnie np. mógłby służyć jako punkt
dostępowy dla drukarki wi-fi, ale nie widzę potrzeby drukowania czegoś
poprzez e-mail. Zresztą połączę ją z routerem, jak mi go wymienią. Wobec
tego znowu tak z ciekawości: co ten komputer dokładnie robi, że dyski
muszą mieć taką pojemność, a wiatrak chodzić na wysokich obrotach?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$