bootowani

Autor: diwajs <marek.panek_at_gmail.com>
Data: Wed, 24 Oct 2012 12:52:54 +0200

Witam
Coś złego stało mi się z kompem. Mianowicie ni z tego ni z owego stracił
możliwośc bootowania z napędu DVD. Ustawiony w BIOS-ie jako pierwszy
napęd bootujący DVD sobie radośnie pomruguje LED-em, po czym start i tak
następuje z HD. Napęd w systemie działa prawidłowo czyta i zapisuje
zarówno CD jak i DVD. A przecież instalowałem zarówno win XP jak i SUSE
11 korzystając z opcji bootowania DVD. Może ktoś się spotkał już z takim
zjawiskiem. Pomocy, please
pdrw
M.P.