Re: Dysk ciągle "piłuje"

Autor: Eryk <justyna.mal_at_onet.eu>
Data: Tue, 23 Oct 2012 22:32:38 -0700 (PDT)

> W7 robi sobie w tle defragmentację, jak mu się zachce, a dysk nic innego
> nie robi...

> Raczej indeksowanie plików (ja mam wyłączone) albo pobiera aktualizacje
> Windows (kiedy chce).

też mi się tak wydawało ale przeniosłem go do drugiego komputera i też
niestety warczy (chyba, że drugi windows od ręki zaczął robić to samo
zaraz po starcie). Na razie go odłączę bo tak jak pisałem dostaję
szału. Potestuję na drugim i jeśli nic się nie zmieni wyślę na
gwarancji do sprawdzenia.

Eryk