Re: Monitor LCD - poza częstotliwością

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Tue, 23 Oct 2012 09:14:36 +0200

Dnia Mon, 22 Oct 2012 23:04:30 +0200, atna napisał(a):

> Asus P4P800 Deluxe :)))
>
> Bios niedawno uaktualniony do najnowszego jaki był

Dziwne to wszystko. Widziało się nieco ale jeszcze mi się nie trafiło żeby
jakiś monitor nie chciał wystartować już na wstępie. Z mojej praktyki
wynika że kable z złączami D-sub stosowane do monitorów mają standard
traktowany dosyć luźno, zarówno te odłączalne jak i dołączone na stałe. Ja
bym zrobił przeglad szuflad u kolegów czy nie mają jakichś kabli
monitorowych i na nich popróbował. Pomysł z zamalowaniem pinów też mi się
podoba. Napisz tu komiecznie jeśli ci się uda zwalczyć problem :)

--
Jacek