Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 22 Oct 2012 15:39:02 +0200

W dniu 2012-10-22 12:22, Przemysław Ryk pisze:

> Następny…

> „Belinea BT10003. Sam monitor jest dobry. Podłączyłam do laptopa i obraz
> fajny. Kable również dobre, bo do lapka tym samym kablem sygnałowym
> podłączyłam.
>
> Spróbowałam podłączyć do stacjonarnego jako drugi monitor. Tym razem przez
> przejściówkę do gniazda DVI.
>
> Monitor cały czas czarny.”

Powolutku ;)
Tutaj Piotrek ma poniekąd rację - może być, że w czasie POST-u monitor
dostaje "zły" sygnał, a "dobry" można mu zapodać dopiero z systemu
operacyjnego.

Ale Zdalny Pulpit (Atna go ma, gdyż OS to Win XP Pro) tutaj nie pomoże,
gdyż:
a/ mstsc zawłaszcza konsolą
b/ mstsc przejmuje ustawienia grafiki klienta
Należy użyć programu klonującego pulpit, typu VNC czy TeamViewer, Ammyy,
itp.

Jednak to chyba nie to :(

IHMO karta grafiki nie może ustalić sygnałów z monitorem.
Jak malujesz pazurki ;) to możesz lakierem do paznokci zamalować piny
kolejno 11,12,15 aby odizolować (wyłączyć) sygnały.
Może wtedy wystartuje.
Później (po testach) możesz lakier rozpuścić acetonem.

Swego czasu w monitorach mono, które nie mogły się dogadać z grafiką,
zwierało się któryś sygnał do masy, ale już nie pamiętam szczegółów :(

--
Pozdrawiam.
Adam.